Συμβάσεις συντήρησης

Στα πλαίσια παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών υποστήριξης, υψηλού επιπέδου ποιότητας, σας παρέχουμε τη δυνατότητα εξασφάλισης της αδιάλειπτης λειτουργίας των εφαρμογών σας, μέσω συμβολαίων συντήρησης.

Τα συμβόλαια συντήρησης αφορούν στην παροχή υπηρεσιών υποστήριξης μετά την λήξη του χρόνου εγγύησης και περιλαμβάνουν :

  • Τηλεφωνική ή μέσω internet υποστήριξη για οποιοδήποτε πρόβλημα αφορά στην εφαρμογή
  • Επισκευή και συντήρηση τηλεματικών μονάδων
  • Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για την αξιοποίηση του εγκατεστημένου συστήματος
  • Έγκαιρη ενημέρωση για νέες εφαρμογές που προκύπτουν
  • Αναβάθμιση του υπάρχοντος λογισμικού και των χαρτών του συστήματος
  • Επαγγελματική τεχνική βοήθεια τηλεφωνικά ή στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία

Ωράριο υποστήριξης
Παρέχεται η δυνατότητα επιλογής των κάτωθι:

  • από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00.
  • σε 24ωρη βάση για 365 ημέρες το έτος

On-site επέμβαση
Όποτε χρειαστεί, ένας εξειδικευμένος τεχνικός μας θα επέμβει από το πλησιέστερο κέντρο τεχνικής εξυπηρέτησης στις εγκαταστάσεις σας, με σκοπό να επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα λειτουργίας παρουσιάζεται.

Χρόνος απόκρισης
Ο χρόνος άφιξης μηχανικού στο χώρο σας μετά από την κλήση, μπορεί να επιλεγεί ανάλογα με την κρισιμότητα της εκάστοτε εφαρμογής ή/και της γεωγραφικής τοποθεσίας των εγκαταστάσεων και μπορεί να είναι:

Αντικατάσταση εξοπλισμού
Η υπηρεσία αυτή αφορά την αντικατάσταση του προβληματικού υλικού (H/W):

  • άμεσα με εφεδρικές συσκευές που διατηρούμε για λογαριασμό σας
  • σε χρονικό διάστημα τέτοιο έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η όσο το δυνατόν μικρότερη διακοπή των υπηρεσιών του δικτύου.

Αναβάθμιση Λογισμικού
Βελτιώνει την αποδοτικότητα και λειτουργικότητα της εφαρμογής μέσω των νέων εκδόσεων και προστατεύει την αρχική επένδυση.

Τηλεφωνική Υποστήριξη

  • Σας προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης τηλεφωνικής πρόσβασης σε έμπειρους τεχνικούς που θα βοηθήσουν στην επίλυση των τεχνικών προβλημάτων.
  • Η Τηλεφωνική Υποστήριξη παρέχεται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες